Kun sisäinen pakko ajaa eteenpäin


 

Tiedättekö sen tunteen, kun tuntee olevansa liian ahtaassa kuoressa ja samalla, kun on suorastaan pakottava tunne päästä murtautumaan ulos ahtaasta kuoresta, pelkää kuollakseen sitä, että mitä siitä seuraa? Itselle tuo tunne on erittäin tuttu. Kuin käärme olen luonut nahkani yhä uudestaan ja uudestaan, ja joka kerta prosessi on helpompi, koska siinä on aiemmista muuntautumiskokemuksista tuttu kuvio.


Viime aikoina sisäinen alkemistini eli muuntautujani on alkanut työskentelemään rahaan liittyvien ajatusten, uskomusten ja energian kanssa. Olen huomannut, että itselläni on ollut vääristyneitä mielikuvia rahasta, kuten sellaisia, että ainoastaan pahat ja korruptoituneet ihmiset ovat rahallisesti varakkaita ja että raha itsessään on likaista ja pahaa. Olen lähtenyt kyseenalaistamaan jokaisen rahaan liittyvän uskomukseni sen takia, koska en pitänyt siitä, kun huomasin, että minä itse pidän niukkuusajattelullani yllä sitä, ettei runsaus, vauraus tai raha voi virrata elämääni vapaasti. Minä itse estin virtauksen.


Päätin pistää niukkuudelle stopin ja nyt ajattelen olevani kaiken hyvän arvoinen. Raha mahdollistaa myös elämäntehtäväni toteuttamisen niin suurella skaalalla kuin se vain kaltaiselleni luovalle manifestoijalle on suinkin mahdollista. Tehtäväni on voimaannuttaa ihmisiä ja tuoda rakkauden sanomaa ihmiskunnan keskuuteen ja tätä tehtävää varten tarvitaan resursseja, joista yksi on raha. Olen hypännyt kryptovaluutoiden maailmaan tutkimaan sitä, mitä mahdollisuuksia oppia taloudesta sieltä löytyy, vaikka en oikeastaan tiedä pörsseistä, markkinoista tai rahatalousjärjestelmästä hölkäsen pöläystä. Mutta sinne se vain oli sukellettava, kun sisäinen pakko ohjasi niin tekemään rakkaan mieheni vastustuksestakin huolimatta. Hengissä ollaan edelleen, enkä minä vielä nytkään, kolmen kuukauden jälkeen, tiedä oikein mitään em. asioista, mutta olen oppinut hieman kärsivällisyyttä. Nimittäin pörssimaailmassa ei kärsimättömät hötkyilijät pärjää. Opettelen pikkuhiljaa ymmärtämään, kuinka talousjärjestelmä ja pörssimaailma toimii, ja samalla työstän luutuneita uskomuksiani siitä, ettenkö minäkin voisi elää rahan kanssa sinuina, tasapainoista ja runsasta elämää eläen, kaikin puolin.


Olen alkanut kypsyttelemään yrittäjyyden uudelleen aloittamista, nyt terveemmältä pohjalta. Voin hyvillä mielin vastaanottaa palveluksistani rahaa vastaan, kun teen työtäni puhtain sydämin, rakkaudesta siihen, mitä teen. Suurena missionani on luoda ja lisätä hyvinvointia maailmaan, ja olenkin saanut tehdä jo ihan mukavasti ihmisille astrologisia tulkintoja. Suurinta iloa ja kiitollisuutta koen siitä, että tulkinnan saaneet ovat kokeneet saaneensa uusia oivalluksia ja uutta työstettävää itselleen. Lisäksi olen aloittanut vetämään ilmaiseksi pienryhmille Rakkauspiirejä, sillä jotta rakkaus keskuudessamme lisääntyisi, meidän ihmisten tulee sitä ilmentää ja puhua siitä aktiivisesti. Suunnittelen ja laajennan jatkuvasti muutenkin sitä, mitä voin ihmisille tuoda ja uusin konseptini on Rakkausseremonia. Tulen pian tiedottamaan siitä lisää, kunhan saan paketin julkaisukuntoon.


Pohdinnassa on vielä se, että miten polkaisen yrittäjänuran uudelleen käyntiin, sillä vanhat traumat kokoon kuivuneesta yrittäjänurastani muutama vuosi takaperin ovat tuoreina muistissa. Tosin tässäkään kohtaa en näe muuta vaihtoehtoa kuin mennä rohkeasti pelkoja päin, koska sisäinen pakko ohjaa tekemään niin. Minä voin parhaiten auttaa niin itseäni kuin muitakin olemalla freelanceryrittäjä; olla vapaa tekemään oman sisäisen ohjaukseni mukaista työtä siinä aikataulussa kuin luontevaa on.


En yhtään tiedä, minkälainen käärme tämän kuoren alta kuoriutuu, mutta sen tiedän, että vanhaan kuoreen jääminen ei ole vaihtoehto. Minulla on missio, sisäinen palo ja sen roihun siivittämänä teen elämäntehtävääni. Tervetuloa mukaan seuraamaan!


Rakkaudella

Hanna ❤️


P.S. Voit laittaa minulle sähköpostia hanna.lindstrom@protonmail.com tai yksityisviestiä Instagramissa


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ulostuloja totuuden ja rakkauden vuoksi

Uusi luku elämäni kirjassa

Tosielämän Pelkokerroin- Uskallammeko kohdata syvimmät pelkomme?